مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 08:222022-06-26ورزشي

تکواندو قهرمانی آسیا| درخشش بانوان با کسب 2 طلا/ نادعلیان نقره گرفت


ملی پوشان تکواندو بانوان امروز در جریان رقابت های قهرمانی آسیا صاحب دو مدال طلا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور تکواندوکارانی از 34 کشور به میزبانی کره جنوبی در شهر چانچئون جریان دارد.

امروز یکشنبه پنجم تیرماه تکواندوکاران اوزان 87-، 87+ کیلوگرم مردان، 73- و 73+ کیلوگرم زنان به روی شیء هاپ چانگ رفتند که اکرم خدابنده موفق شد سومین طلای تیم ملی بانوان ایران را کسب کند.

وی در فینال وزن 73+ کیلوگرم برابر ژائو از چین به میدان رفت و در دو راند متوالی و با نتایج 12 بر یک و 9 بر 4 به  برتری دست یافت و مدال طلا را از آن خود کرد.

سرگروه تیم ملی بانوان نیز در اولین مبارزه خود و در مرحله نیمه نهایی برابر الیاس الیسار از سوریه پیروز و راهی دیدار نهایی شده بود.

* پوراسماعیل قهرمان آسیا شد در فینال وزن 73- کیلوگرم زهرا پوراسماعیل برابر کنسل دنیز تکواندوکار عنوان قزاقستان با نتیجه دو بر صفر و با نتایج 7 بر 4 و 8 بر 3 به پیروزی دست پیدا کرد و به نشان طلا دست پیدا کرد.

وی امروز صبح با برتری مقابل راما الراب از اردن و می نا میونگ قهرمان دوره قبل مسابقات قهرمانی آسیا از کره جنوبی با نتایج مشابه دو بر صفر در راند شماری راه مبارزه نهایی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکواندو قهرمانی آسیا| درخشش بانوان با کسب 2 طلا/ نادعلیان نقره گرفت

تکواندو قهرمانی آسیا| درخشش بانوان با کسب 2 طلا/ نادعلیان نقره گرفت